آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آوین

نووز93

1393/1/29 15:01
نویسنده : مامان آوین
771 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل پارسال موقع تحویل سال نو خونه خودمون بودیم. روز اول فروردین رفتیم شهریار خونه خاله و شب هم برای شام اونا اومدن خونه ما. قرار شد فردا ساعت 5 صبح باخاله اینا به سمت تبریز بریم.فردا صبح زود راه افتادیم و طرفای ظهر رسیدیم تبریز.بعد از ظهر اون روز و فردا تا ظهر فرصت داشتیم تا به دیدن فامیل و دوستامون بریم.سوم فروردین دسته  جمعی(دایی ها به همراه خونوادشون و مامان و بابای بابا) به طرف ویلای بابا بزرگ راه افتادیم حدود سه ساعت و نیم طول کشید. یه روز قبل از ما مامان بزرگ و بابا بزرگ اونجا بودن و همه چیز رو آماده کرده بودن.

حدود 6 روز اونجا بودیم که هوا فوق العاده خوب بود و تو این مدت همش کنار رودخونه و جنگل و کوه بودیم.بابا بزرگ یه بره گرفت و کباب خوشمزه درست کرد.شب ها هوا سرد می شد و با وجود اینکه اونجا هیتر برقی هم بود ولی ترجیح می دادیم بخاری هیزمی رو روشن کنیم و کنارش بشینیم.

شنبه 9 فروردین برگشتیم تبریز بعد از برگشت ما اونجا حسابی برف اومده بود و سرد شده بود و ما اگه اون روز برنگشته بودیم سه چهار روز مجبور می شدیم بمونیم چون خیلی برف اومده بود.

چند روزی هم تبریز موندیم و صبح روز سیزدهم به طرف تهران راه افتادیم  ساعت 5 عصر خونمون بودیم و دو روز فقط استراحت کردیم و این بود نوروز امسال ما که حسابی خوش گذشت.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

8

اینجا آوین و دختر دایی دارن ادای مادر بزرگ ها رو در می آرن.

9

 

10

 

11

 

12

 

13

آوین و ریحانه در لاله پارک تبریز:

14

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوین می باشد