آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آوین

آشپزی آوین

1392/8/17 13:57
نویسنده : مامان آوین
190 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از 3 هفته پیش که تب داشتی و پایین هم نمی آمد و نهایتاً دکتر گفت باید بستری بشی و تو 2 روز توی بیمارستان آتیه بستری شدی و البته خیلی روزهای سختی بود و تو اصلاٌ از بیمارستان و سرم زدن و خون گرفتن خوشت نمی آمد و بخصوص روز اول اصلاً روی تخت آروم نبودی و اینقدر بی قراری کردی که مامان بزرگ و دایی مهدی روز دوم از تبریز اومدن (روز جمعه 26 مهر مامان بزرگ و دایی اومدن) و شنبه ظهر هم ترخیص شدی و خونه اومدیم. از اون روز به بعد حالت خوب بود تا اینکه دوباره 2-3 روز پیش تب داشتی ولی این بار علائم سرما خوردگی هم داشتی و سرفه می کردی که ساعت حدود 5 صبح سه شنبه دکتر رفتیم و دکتر گفت که ویروسیه و چند روزی طول می کشه تا بهتر بشی. سه شنبه ظهر که اول محرم بود همسایه برامون نذری آورده بود و تو گفتی مامان ما هم برای همسایه ها یه چیزی ببریم و من هم  شله زرد درست کردم و بابا که عصر خونه اومد با بابا بردین و به همسایه ها دادین که کلی هم ذوق کردی.

 اصلاً تو این 3-4 روز هیچی نخوردی و امروز که ازت پرسیدم چی دوست داری برات درست کنم گفتی "پیتزا" و من چون دوست ندارم از بیرون برات چیزی بگیرم خودم دست به کار شدم و برات پیتزا درست کردم تا بخوری (البته اینم بگم که فوق العاده بد غذایی و هیچی نمی خوری).

 

شاه زرد

 

شله زرد

 

پیتزا

 

پیتزا

 

پیتزا

 

پیترا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا
5 آذر 92 16:12
سلام مامان آوین هزار ماشالا چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه ...... ایشالازیر سایه شما و پدرش همیشه سالم وسلامت باشه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان آوین
8 آذر 92 20:55
سلام مامان تینا به سایت تینا جون سر زدم قربونش برم خیلی نازه نی نی گلت همیشه شاد و سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوین می باشد